راهیابی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری فردا

اعضای مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان پس از کسب رتبه اول در استان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری فردا راه یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری فردا راه یافتند.

مربی- مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت: همراه با اعضای نوجوان مرکز، با دو سرود محلی «سیستان آباد» و «چشم به راه» با موضوع حضرت مهدی(عج)، در مرحله مدرسه‌ای شرکت کردیم و پس از کسب رتبه نخست به مرحله منطقه‌ای و استانی معرفی شدیم که در این بخش‌ها هم به عنوان گروه اول، در هر دو سرود، به مرحله کشوری راه یافتیم.

ملیحه طوفانی از برگزاری این مرحله پس از ماه‌های محرم و صفر خبر داد و گفت: رقابت‌های فرهنگی و هنری از فعالیت‌هایی است که به رشد و شکوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان کمک می‌کند و گروه ما با شرکت در این مسابقات دانش‌آموزی توانست به این مهم دست یابد.

وی این موفقیت را باعث معرفی بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانواده‌های دانش‌آموزان دانست و افزود: با حضور گروه دختران کانون در مدرسه و درخشش آنان، مخاطبان بیشتری به عضویت کانون درآمدند.

جشنواره فرهنگی و هنری فردا، رقابتی بین تمامی دانش‌آموزان در رشته‌های گوناگون است که نزدیک به نیم قرن است در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =