جلسه شورای فرهنگی با هدف بررسی نظام‌نامه فعالیت‌های تابستانه برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی با هدف بررسی نظام‌نامه فعالیت‌های تابستانه با حضور کلیه کارشناسان، مربیان مسئول و مربیان فرهنگی هنری ادبی به صورت برخط برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، ظهر روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ، کلیه مربیان و کارشناسان ستادی کانون قم در جلسه آنلاین بررسی نظام‌نامه با هدف تبیین مفاد و رفع ابهامات احتمالی شرکت کردند. 

در ابتدای این جلسه شهرزاد حدادپور سرپرست کانون استان قم به بیان نکاتی درخصوص نظام‌نامه و لزوم تشکیل شوراهای نوجوانان و والدین پرداخت. وی همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌ها و نهادهای مردمی برای فعال کردن حلقه‌های میانی تاکید کرد. مستندسازی دقیق فعالیت‌ها و برنامه‌ها از دیگر مطالباتی بود که حدادپور در این جلسه مطرح کرد. 

در ادامه شیرین دادخواه کارشناس فرهنگی کانون استان بر لزوم برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت‌های ماه محرم، انتخابات پیش رو و رای‌اولی‌ها و شهدای خدمت تاکید کرد. معرفی دو کانال گنجینه در خصوص معرفی کتاب‌های کانون و همچنین قصه‌های ماندگار با هدف تبادل تجربه در قصه‌گویی از دیگر مواردی بود که دادخواه مطرح کرد. 

جلسه شورای فرهنگی با هدف بررسی نظام‌نامه فعالیت‌های تابستانه برگزار شد

سید محمد محبی مربی علمی مراکز کانون،  محسن هیزجی مربی هنری کانون، مهزاد اردیبهشت مربی هنری کانون  و فاطمه زهرا گرائلی مربی مسئول مرکز شماره ۱ کانون از جمله مربیانی بودند که در این جلسه به بیان دغدغه‌ها و گزارش فعالیت‌های خود پرداختند. 

اکرم الفخانی کارشناس ادبی، فاطمه مرزبان کارشناس مالی و مرضیه مقدم پور کارشناس هنری نیز به بیان نکاتی در خصوص برنامه‌های واحد خود و ارتباط آن با نظام‌نامه پرداختند. 

حسن ختام این جلسه نیز صحبت‌های نگار قربانی مسئول حراست کانون پرورش فکری در خصوص دغدغه‌های این حوزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =