کد خبر: 341158
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
بازدید 53
گرامیداشت سالروز ثبت ملی قصه‌گویی در کانون استان قم

اعضای مراکز کانون پرورش فکری همزمان با سالروز ثبت ملی قصه‌گویی پای قصه‌های شیرین مربیان نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم ، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، آیین گرامیداشت سالروز ثبت ملی قصه‌گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد. 

به منظور پاسداشت روز ثبت ملی قصه‌گویی  در فھرست اقدامات پاسدارانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان از میراث نـاملموس فرھنـگ ایران در اسـناد وزارت میراث فرھنگی، گردشـگری و صـنایع دستی ایران و ضرورت تقویت و ترویج قصه‌گویی در ایران ، گروه تبادل تجربه "قصه‌های ماندگار" در پیام‌رسان ایتا راه اندازی شد. در این گروه مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی به تبادل تجربه و بحث و گفت‌وگو درباره قصه ها می‌پردازند. همچنین اخبار مربوط به قصه‌گویی و نمونه‌های شاخص اجرای قصه گویی در این گروه به اشتراک گذاشته خواهد شد. 

اعضای مرکز شماره ۶ کانون پرورش فکری قم نیز پای قصه‌ی "ای کهن" با قصه‌گویی فهیمه مرزبان مربی فرهنگی مرکز نشستند و شیرینی قصه‌ها را چشیدند.

گرامیداشت سالروز ثبت ملی قصه‌گویی در کانون استان قم

اعضای  مرکز شماره ۳ کانون استان قم نیز  این روز را گرامی داشتند و پای قصه نمایش ‌"بازی اشکنک داره سر شکستنک داره"  از زبان طیبه حقگو مربی فرهنگی مرکز نشستند. لازم به ذکر است تولید این قصه‌نمایش از جمله فعالیت‌های فرایند محور مرکز با مشارکت اعضا در کارگاه‌ها بوده است. 

گرامیداشت سالروز ثبت ملی قصه‌گویی در کانون استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =