کد خبر: 341164
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
دومین جشنواره استانی پژوهش اعضا

فراخوان و پوستر دومین جشنواره استانی پژوهش اعضا از سوی آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل‌کانون استان اردبیل، ایرج حسینی با اعلام این خبر گفت: واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان اردبیل در نظر دارد با همیاری علاقه‌مندان پژوهشگر خود از خردادماه سال ۱۴۰۳ دومین دوره و فراخوان جشنواره پژوهش را برای اعضا برگزار نماید.

او هدف از انتشار دومین دوره این فراخوان را نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین اعضای کانون استان عنوان و خاطرنشان کرد: تقویت نگاه جستجوگری و پیامدهای مثبت آن باعث تقویت روحیه‌ی کنجکاوی و کاوشگری کودکان و نوجوانان، آموختن چگونه اندیشیدن و درست فکر کردن خواهد شد.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان با اشاره به محورهای موضوعی این جشنواره که در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری، زیست محیطی و فضای مجازی مطرح شده است، اضافه کرد: آیین‌های اجتماعی، مناظر و مکان‌های تاریخی شهری، بزرگان سرزمینی، بازی‌های بومی و محلی، سرگرمی و اوقات فراغت، رهاسازی زباله در طبیعت و محیط زیست شهری، قطع درختان، درختان شهر، گل‌ و گلدان، چشم‌اندازهای شهری، هدر رفت آب در شهر من و فضای مجازی موضوعات مورد پژوهش اعضا خواهد بود.

حسینی در این خصوص افزود: آثاری ارسالی بایستی از فکر، ایده و نگارش علمی خود اعضا سرچشمه گرفته و با راهنمایی مربیان در محیط مرکز تهیه و به صورت شخصی یا گروهی به دبیرخانه ارسال شود.

شایان ذکر است در هفته پژوهش که از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، از آثار برتر در گروه‌های مختلف سنی شرکت‌کنندگان و هم‌چنین مربیان راهنما تقدیر خواهد شد.

* جهت دریافت فراخوان جشنواره اینجا مراجعه نمایید.

دومین جشنواره استانی پژوهش اعضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =