از باشگاه «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، باشگاه « راویان غدیر» در کرج رونمایی شد و از این پس  راویان نوجوان غدیر به محلات استان البرز رفته و این واقعه مهم و نقش آفرین را معرفی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در سخنانی در  نشست ویژه رونمایی از این طرح فرهنگی، مذهبی،  که شامگاه روز چهارشنبه ۲۳ خردادد ۱۴۰۳ در مرکز شماره‌ی ۲ کانون کرج، برگزار شد، گفت:

از اوایل خرداد فراخوان باشگاه  راویان غدیر به منظورشناسایی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند ۹ تا ۱۷ سال،  به منظور  حضور این عزیزان در این طرح فرهنگی منتشر شد.

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

وی افزود بر اساس فراخوان منتشر شده،اعطای کارت رسمی عضویت و گواهی عضویت در باشگاه،  آموزش رایگان پرده خوانی، قصه گویی و روایت غدیر، حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، شهرداری از این راویان در برپایی جشن غدیر در محل زندگی‌شان و اعطای قلک غدیر به راویان و توزیع آن از سوی آنان برای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت از جمله مزایای عضویت کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در این طرح فرهنگی خواهد بود.

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

خدیجه میرزایی نماینده انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و مسئول اجرای این برنامه نیز  در مورد نشست برگزار شده گفت قصد داریم تا این راویان کودک و نوجوان به صورت مستمر با انجمن قصه‌گویی ارتباط داشته باشند  و هر عضو بتواند روایت غدیر را در جمع خانواده و محله به گوش دیگران برساند.

میرزایی افزود  حجت الاسلام حسین فتحعلی،مجری، معلم و قصه گو،  در این نشست با استفاده از شیوه‌ی پرده خوانی، روایت غدیر را برای حضار روایت کرده و قرار است در آموزش های بعدی این روایت توسط ۱۱۰ نفر عضو باشگاه بیان شود.

وی همچنین گفت این اعضا از طریق گروه در پیام رساان ایتا به صورت مستمر با مسئولان برنامه در ارتباط خواهند بود.

تلاوت قرآن و پخش سرود ملی و سرود کانون، شعرخوانی غدیر، دکلمه خوانی توسط علی کاکاوند از اعضای نوجوان مرکز ۲و اهدای این دکلمه به روح بلند رییس جمهور شهید و همراهان ایشان و ساخت کاردستی با موضوع غدیر ، از دیگر بخش های این نشست بود .

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

گفتنی است پس از آموزش های لازم،  اعضای باشگاه غدیر کارت ویژه‌ای  را دریافت کرده و در محلات خود به عنوان راویان غدیر، ایفای نقش خواهند کرد.

از طرح «راویان غدیر» در کانون البرز رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =