کد خبر: 341235
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
بازدید 72
باشگاه قصه‌گویی استان کرمان آغاز به کار کرد

سالروز ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی همزمان با شادمانه «تابُستان کانون» با اجرای قصه‌گویی اعضای کانون پرورش فکری کرمان گرامی داشته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در سالروز ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی، انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان باشگاه قصه‌گویی استان را افتتاح کرد.

بنابر این خبر، علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی kerman.kpf.ir/agk  مراجعه کنند و با تکمیل فرم برای عضویت در این باشگاه اقدام کنند.

این باشگاه با هدف عمومی‌سازی و تسهیل ارتباط با علاقه‌مندان و اجرای برنامه‌های هدفمند آموزشی و همچنین اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها و مهرواره‌های قصه‌گویی تشکیل شده است.

این در حالی است که، به مناسبت سالروز ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی و برای گرامی‌داشت این روز اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ و ۵ شهر کرمان در ویژه‌برنامه «تابُستان کانون» برای عموم مخاطبان قصه‌گویی و نقالی کردند.

یادآور می‌شود، قصه‌گویی ایرانی سال گذشته با برگزاری آیینی با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ثبت ملی شد و ۲۳ خرداد ماه به عنوان روز ملی قصه‌گویی ایرانی شناخته می‌شود.

ویژه‌برنامه آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت سه شب از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در محل یخدان مویدی(مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کانون شهر کرمان) با عنوان «تابُستان کانون» و با شعار «تابستونتو بساز» و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کانون رباتیک کرمان برای عموم برگزار شد.

باشگاه قصه‌گویی استان کرمان آغاز به کار کرد

باشگاه قصه‌گویی استان کرمان آغاز به کار کرد

باشگاه قصه‌گویی استان کرمان آغاز به کار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =