کد خبر: 341269
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
بازدید 25
مدیرکل کانون همدان از مرکز اصلاح و تربیت بازدید کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری با مدیر کل زندان‌های استان همدان دیدار و از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری با حمزه علی خانی بروجنی، مدیر کل زندان‌های استان همدان دیدار و از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

در این دیدار بروجنی ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل کانون پرورش فکری با بیان اینکه اصلاح یک نفر طبقه آیه شریفه قرآن اصلاح یک امت است، گفت: در این مرکز افراد بر اساس گروه سنی زیر 15 سال، بین 15 تا 18 و بالای 18 نگهداری می‌شوند که خوشبختانه زیر 15 سال نداریم.

وی با اشاره به فعالیت‎‌های مختلف کانون پرورش فکری ادامه داد: در طول سال‌ها خدمتم در شهرهای مختلف ایران رابطه خوبی با کانون داشته‌ام و کاملا با برنامه‌ها و فعالیت‌ها آشنا هستم و همکاری مربیان کانون با مرکز اصلاح و تربیت بسیار مثمرثمر بوده و تأثیرات خود را داشته است.

مدیر کل کانون از مرکز اصلاح و تربیت بازدید کرد

مدیرکل زندانهای همدان با تشریح برنامه‌های فرهنگی-هنری و ورزشی در این مرکز بیان کرد: مربیانی که در این مرکز حضور دارند با عشق با این نوجوانان و جوانان کار می‌کنند و توانسته‌ایم تعامل خوبی را برقرار کنیم.

در ادامه مدیر کل کانون از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با نوجوانان و جوانان گفت و گو کرد و از آنها خواست که گذشته خود را با انتخاب مسیر درست و با تعقل اصلاح کنند.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه رسالت کانون کتاب و کتاب خوانی است، ادامه داد: شما می‌توانید با مطالعه کردن کتاب‌های مختلف راه درست زندگی خود و راه درست فکر کردن را یاد بگیرد و کتاب می‌تواند مونس شما باشد و من اینجا هستم تا درخواست شما بشنوم.

پسران نوجوان درخواست کتاب‌هایی با موضوع انگیزشی، روانشناسی و رمان نوجوان را داشتند که مدیر کل کانون قول داد که کتاب‌ها را به آنها اهدا کند.

در پایان بازدید مقرر شد کانون برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی برای نوجوانان این مرکز در نظر بگیرد و لحظات سودمندی را برای آنها رقم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =