فعالیت‌های کانون استان با راه‌اندازی چهار مرکز سیار توسعه می‌یابد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از راه‌اندازی چهار مرکز سیار برای توسعه فعالیت‌های کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد با اعلام این خبر گفت: در فرایند انتقال نیروهای کانون استان به آموزش‌وپرورش، متأسفانه چهار کتابخانه سیار از چرخه فعالیت خارج‌شده بودند که با اتخاذ تمهیدات لازم در استان و موافقت مدیران ارشد کانون، این مراکز برای ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق روستایی استان دوباره فعال خواهند شد.

وی بابیان اینکه کانون پرورش فکری توجه جدی به اجرا و تحقق عدالت فرهنگی و اجتماعی به‌خصوص در روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی مجدد این مراکز سیار، ۲۰ روستا در هرکدام از شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و کوثر تحت پوشش خدمات کانون قرارگرفته و فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

فعالیت‌های کانون استان با راه‌اندازی چهار مرکز سیار توسعه می‌یابد

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه سرعین تنها شهر فاقد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان است اظهار داشت: تاکنون به علت نبود زمین برای احداث و یا نداشتن مکانی مناسب، امکان راه‌اندازی مرکز در این شهر مقدور نبوده است ولی با همکاری فرمانداری سرعین برای رفع این کمبود تلاش می‌کنیم.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: زمینه لازم برای احداث پردیس کودک و نوجوان با امکاناتی فراتر از مرکز در محله وحدت اردبیل فراهم‌شده است که با آغاز عملیات اجرایی و راه‌اندازی این مجتمع، خدمت‌رسانی کانون شتاب بیشتری خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =