کد خبر: 341314
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
بازدید 56
آیین پایانی اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت در کانون برگزار می‌شود

آیین پایانی «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» و قدردانی از برگزیدگان این رویداد ملی محیط زیستی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی، آیین پایانی «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» با حضور مدیران کانون پرورش فکری و سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تعدادی از برگزیدگان و داوران این جشنواره از سراسر کشور و جمعی از  مدیران کشوری و استانی روزچهارشنبه۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ساعت۹:۳۰ صبح در  سالن آمفی تئاتر مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک آزادی شهر اراک برگزار خواهد شد.

«اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از آبانماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد .

بر همین اساس، نشست هماهنگی مراسم آیین پایانی با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حفاظت محیط زیست استان مرکزی به همراه دبیر جشنواره و کارشناسان در مجتمع فرهنگی کانون جهت هماهنگی آیین پایانی جشنواره ملی "نامه ای از طبیعت" برگزار شد .

آیین پایانی اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت در کانون برگزار می‌شود

این آیین به صورت زنده از کانال کانون پرورش فکری در پیام‌رسان شاد به نشانیhttps://shad.ir/kpf_markazi و https://shad.ir/kpf_live پخش می‌شود.

فراخوان «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» ویژه‌ کودکان و نوجوانان سراسر ایران ، بهمن۱۴۰۲ از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی منتشر شد.

 جشنواره ملی نامه ای از طبیعت با هدف ارج نهادن به دغدغه های محیط زیستی و معطوف کردن نگاه کودکان و نوجوانان به اهمیت محیط زیست و زندگی در طبیعت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آداب نامه نگاری و پرورش توان نوشتاری آنها برنامه ریزی شد و مجموعا ۲۵۰۰ آثار از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده  است .

 اسامی داوران پس از پایش اولیه آثار در اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت به این شرح می باشد:
فرزانه رحمانی کارشناس ادبیات کودک و نوجوان مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری
عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه ای کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی
زهرا غلامی مربی ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =