اجرای پویش فصل گرم کتاب به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان  

به همت مراکز فرهنگی و هنری کانونپرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه پویش فصل گرم کتاب در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین فرارسیدن تابستان به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون استان با اجرای پویش فصل گرم کتاب در سراسر استان همراه شده است.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان ویژه برنامه طرح پویش «فصل گرم کتاب» را با محورهای «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با شعار "تابستونتو بساز"با  حضور پنجاه عضو کودک ونوجوان و خانواده اعضا در بوستان تمدن برگزار کرد.

معرفی وقایع و ایام (دهه ولایت)، قصه‌گویی، بازی و مسابقه و اهدای جوایز،برپایی ایستگاه نقاشی ،ادبی با موضوع "طبیعت"،پخش بروشور و تراکت فعالیت‌های تابستانی کانون و معرفی برنامه‌های تابستانی از بخش‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با همکاری خانه نمایش کانون استان در راستای طرح پویش فصل گرم کتاب ، نمایش «دردسرهای حسن کچل» را در بوستان شهید مطهری با حضور بیش از صد عضو مرکز برگزار کرد.

در همین راستا ده نفر از اعضای نوجوان مرکز شریفیه مبلغان کتابخوانی در مرکز شدند و در پویش کتابخوانی فضای آزاد شرکت کردند.

نقد و بررسی کتاب، بحث آزاد درباره فایده‌های کتاب و کتابخوانی و جایگاه کتاب‌خوانی در زندگی امروز از فعالیت‌هایی بود که در این پویش انجام شد.

اجرای پویش فصل گرم کتاب به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =