کد خبر: 341354
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
بازدید 42
درخشش 2 عضو کانون همدان در جشنواره ملی «نامه‌ای به طبیعت»

آثار ادبی 2 عضو کانون همدان در اختتامیه اولین جشنواره ملی «نامه‌ای به طبیعت» به عنوان برگزیده شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، آیین اختتامیه «اولین جشنواره ملی نامه‌ای از طبیعت» با حضور تعدادی از برگزیدگان و داوران این جشنواره از سراسر کشور، جمعی از مدیران استانی و مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان در مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

درخشش 2 عضو کانون همدان در جشنواره ملی «نامه‌ای به طبیعت»

فراخوان «اولین جشنواره ملی نامه ای از طبیعت» ویژه‌ کودکان و نوجوانان سراسر ایران ، بهمن۱۴۰۲ از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی منتشر شد.

 جشنواره ملی نامه‌ای از طبیعت با هدف ارج نهادن به دغدغه‌های محیط زیستی و معطوف کردن نگاه کودکان و نوجوانان به اهمیت محیط زیست و زندگی در طبیعت و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آداب نامه‌نگاری و پرورش توان نوشتاری آنها برنامه‌ریزی شد.

کل آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره 2 هزار و 455 اثر از سراسر کشور بوده است که سهم همدان در این جشنواره 22 اثر ادبی بود.

درخشش 2 عضو کانون همدان در جشنواره ملی «نامه‌ای به طبیعت»

داوران این جشنواره پس از پایش اولیه آثار فرزانه رحمانی کارشناس ادبیات کودک و نوجوان مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی و زهرا غلامی مربی ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی بودند.

در این جشنواره آرام غفوری عضو مرکز 3 همدان و پرسام کتابی عضو مرکز یک همدان با مربی‌گری معصومه کریمی، نویسنده کودک و نوجوان و کارشناس ادبی کانون به عنوان برگزیده شناخته شدند که با حضور در آیین اختتامیه و خوانش آثار ادبی خود از طرف کانون پرورش فکری استان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

درخشش 2 عضو کانون همدان در جشنواره ملی «نامه‌ای به طبیعت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =