کد خبر: 341360
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تابستونتو بساز به کانون اصلاح و تربیت می رود

مدیر کل کانون استان به همراه معاون فرهنگی، مسئول حراست کانون استان از کانون اصلاح و تربیت استان بازدید و در خصوص همکاری و هم‌افزایی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌ کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان در دیداری صمیمانه با رمضانعلی سیدآبادی سرپرست کانون اصلاح وتربیت استان در خصوص برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری با شعار «تابستونتو بساز» در کانون اصلاح و تربیت استان و هم‌افزایی بین دستگاهی تفاهم‌ کردند.

تابستونتو بساز به کانون اصلاح و تربیت می رود

در این دیدار مدیر کل کانون استان با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان در هر جایی که باشند مخاطب ما هستند و تاکید بر مخاطب محوری گفت: این نوجوانان بنا به اقتضائاتی که در زندگی برایشان پیش آمده است اکنون در این مکان هستند ولی قطعا با استفاده از ظرفیت کانون و توانایی فوق‌العاده همکاران ما در کانون می‌تواند اتفاقات متفاوتی در ادامه مسیر زندگی به سمت موفقیت و پیشرفت برایشان حاصل شود. ایشان با استقبال از ارائه خدمات در کانون اصلاح و تربیت برای نوجوانان گفت: آنچه در این تفاهم مهم است استمرار این برنامه‌هاست چرا که در صورت استمرار می‌توانیم یک فعالیت را اثرگذار کنیم و کانون پرورش فکری نیز به دنبال اجرای فعالیت‌های فرآیندی و اثرگذار است. حسین‌پور همچنین با اشاره به لزوم ایجاد مهارت‌پروری در نوجوانان گفت: باید فعالیت‌ها را به گونه‌ای در نظر بگیریم که نوجوان بتواند به مهارت پایدار و اشتغال در آینده برسد و ما در بسته طراحی شده برای این نوجوانان این‌گونه ملاحظات را نیز درنظر گرفته‌ایم. مدیر کل کانون استان پیشنهاد کرد یک پایگاه با شعار «تابستونتو بساز» در کانون اصلاح وتربیت استان تشکیل و برنامه‌های متنوع و اثرگذاری در آن اجرا شود.

تابستونتو بساز به کانون اصلاح و تربیت می رود

سرپرست کانون اصلاح و تربیت استان ضمن ابراز خرسندی از حضور کانون پرورش فکری گفت: اکثر این نوجوانان در بازه سنی ۱۴ تا ۲۳ سال هستند. ایشان با اشاره به خاطرات حضور همکاران کانون پرورش در سنوات گذشته افزود: سابقا یک پایگاه در کانون اصلاح و تربیت وجود داشته است که همکاران شما در آن به ارائه فعالیت و برنامه برای نوجوانان می‌پرداختند و در کنار ساختن لحظات خوش، خروجی‌های بسیار خاص و متفاوتی را نیز خلق می‌کردند که امیدواریم مجددا با همت و مساعدت مدیر کل کانون استان بتوانیم آن روزها را به کانون اصلاح و تربیت استان بازگردانیم. ایشان در خاتمه گفت: ما دست یاری شما را برای تربیت و اصلاح این نوجوانان میفشاریم چرا که این فرایند قطعا سبب اتفاقات مثبت و اثرگذاری در جامعه‌ای خواهد شد که این نوجوانان به آن بازخواهند گشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =