کد خبر: 341407
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
برگزیدگان قرعه‌کشی نامه مهر و گنبد کبوتران به مشهد مقدس دعوت می‌شوند

۲۴ برگزیده قرعه‌کشی آئین اختتامیه دو مهرواره ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه به مشهد مقدس دعوت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ آیین اختتامیه مهرواره‌های ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» با اعلام برگزیدگان برگزار شد.

در این ویژه برنامه، قرعه‌کشی از میان بیش از سه‌هزاروصد شرکت‌کننده حضوری و برخط، انجام گرفت و ۲۴ برگزیده اعلام و معرفی شدند. صدیقی افزود: دعوت به سفر سه روزه مشهد مقدس با تأمین هزینه ایاب‌وذهاب و اسکان، وعده برگزارکنندگان این ویژه برنامه بود که به دلایل مختلف، محقق و اعطا نشد. با توجه به ارزش معنوی این مهرواره و اشتیاق برگزیدگان به زیارت امام مهربانی‌ها، در یک سال و اندی پیش پیگیری و ارتباط مستمری از سوی برگزیدگان با عوامل اجرایی برنامه صورت می‌گرفت.

با لطف خداوند متعال، عنایت امام مهربانی ها، ماه گذشته این مسئله مرتفع شد و هزینه‌های این برنامه تأمین گردید. صدیقی ادامه داد: بر همین اساس و طی تماس مجدد با برگزیدگان قرعه‌کشی آئین اختتامیه دو مهرواره ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران»، حضور ایشان از تاریخ یازدهم تا سیزدهم تیرماه در مشهد مقدس و با تقبل هزینه‌های ایاب‌وذهاب، اسکان و پذیرایی با حضور یک نفر همراهی اعلام شده است. کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان در پایان گفت: امیدواریم این برنامه که مشتاقان و منتظران بسیاری را دارد با برنامه‌ریزی و همراهی تمامی عوامل ستاد، به خاطره‌ای شیرین برای شرکت کنندگان تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =