راهیابی عضو قصه گوی کانون سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت

ریحانه کیخا عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موفقیت در مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت در بخش قصه گویی به مرحله کشوری معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، عضو قصه گوی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت معرفی شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه استانی این جشنواره، ریحانه کیخا عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پس از موفقیت در مرحله استانی، به جمع پنج قصه گوی برتر این جشنواره راه یافت.

ریحانه، که با قصه «آن بالا؛ این پایین» در این جشنواره شرکت کرده است، ارتباط قوی خود را با کانون مهربانی حفظ کرده، به طوری‌که در اردیبهشت ماه امسال هم همراه با مربی و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره «عروسک‌خونه» درخشیدند و سه تندیس این جشنواره را برای کانون استان به ارمغان آوردند.

مدیرکل کانون استان در پیامی ضمن تبریک این موفقیت گفت: صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به مناسبت راهیابی این عضو توانمند کانون، به مرحله کشوری رقابت قصه‌گویی عرض می‌کنم؛ این موفقیت ارزشمند، حاصل تلاش و پشتکار سرکارخانم کیخا و مربیان گرانقدر کانون است که با صبر و دلسوزی، وی را در مسیر شکوفایی استعدادش یاری رساندند.

محمدرضا سالاری خطاب به ریحانه کیخا گفت: ما در کانون به داشتن عضوی خلاق و با ذوق مانند شما افتخار می‌کنیم و برایتان در این مرحله از رقابت‌ها آرزوی موفقیت‌های روزافزون داریم. اطمینان دارم که با اتکا به توانایی‌ها و استعدادتان، در این مرحله نیز خواهید درخشید.

جشنواره قرآن و عترت، مربوط به دانشگاه‌های تربیت معلم کشور است، که در حوزه ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام الهی و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و گسترش فضای معنوی قرآن و عترت در محیط دانشگاه اجرا می‌شود و در بیان هدف‌های برگزاری آن به بالا بردن سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی، ایجاد انس دانشجویان با قرآن و عترت، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآن و عترت و... اشاره شده است.

این جشنواره در رشته‌های گوناگونی چون حفظ قرآن، قصه گویی، نقاشی، نقد و تحلیل، خوشنویسی، مقاله نویسی و ... برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =