برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان/ برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مرکز الگوی تربیتی شماره سه کانون اردبیل بررسی شد

اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور بررسی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مراکز الگوی تربیتی، هفتمین جلسه خود را در مرکز شماره سه کانون اردبیل برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که عصر روز چهارشنبه سی‌ام خردادماه ۱۴۰۳ به ریاست مدیرکل کانون و با حضور مربیان مرکز برگزار شد، برنامه‌های عملیاتی مرکز با محوریت نوجوانان، نحوه ارائه خدمات، تعامل با خانواده‌ها و جذب و پایدارسازی اعضا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان در این جلسه گفت: مراکز الگوی تربیتی با رویکرد توجه به نوجوانان فعالیت می‌کنند و در این راستا شکل‌گیری شورای نوجوانان برای پیشبرد این برنامه‌ها ضروری است.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه نوجوانان سلایق و ذائقه‌های خود را بهتر می‌شناسند، اظهار کرد: در طراحی برنامه‌های شاخص همفکری و مشورت مربیان با اعضای نوجوان موجب جذابیت و مشارکت بیشتر مخاطبان خواهد شد.

برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان/ برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مرکز الگوی تربیتی شماره سه کانون اردبیل بررسی شد

وی تصریح کرد: برای شاداب سازی مرکز، فضای داخلی ساختمان رنگ‌آمیزی شده و تلاش می‌شود با جذب اعتبار لازم برای محوطه و نمای بیرونی ساختمان هم اقداماتی انجام شود.

مدیرکل کانون استان افزود: از برنامه‌های شاخص نوجوان محور مراکز که به تائید کارشناسان برسد، ملزومات موردنیاز تأمین و حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

سارا وطنخواه مربی مسئول مرکز نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش روی مرکز به بیان مسائل و مشکلات مرکز پرداخت.

گفتنی است در ادامه این نشست، مربیان مرکز و کارشناسان ستادی کانون استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مرکز مواردی را به تصویب رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =