یک روز شاد با همراهی کانون لرستان برای بچه ها ساخته شد

جشنواره استانی بازی های بومی و محلی با همکاری موسسه فرهنگی و اجتماعی آواخ نهان مهر، اداره کل کانون پرورش فکری لرستان و مرکزفرهنگی هنری شماره ۴ کانون خرم آباد با حضورکودکان ونوجوانان و خانواده ها به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، جشنواره استانی بازی های بومی و محلی با همکاری موسسه فرهنگی و اجتماعی آواخ نهان مهر، اداره کل کانون پرورش فکری لرستان و مرکزفرهنگی هنری شماره ۴ کانون خرم آباد، دفتر اموراجتماعی استانداری لرستان و شهرداری منطقه ۳ خرم آباد در پارک مهرورزان برگزار شد.
دراین جشنواره تعداد زیادی از کودکان ونوجوانان، خانواده ها و شرکت کنندگانی از شهرها استان و روستاهای خرم آباد حضور داشتند.
در ابتدای این جشن مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ خرم آباد به معرفی کانون و فعالیت های تابستان  و اوقات فراغت برای کودکان نوجوانان و مراحل ثبت نام و حضور در مراکز کانون پرداخت.
در بخش بعدی این جشنواره شرکت کنندگان در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی در ۴ رشته تیراندازی، دال پلو، مچ اندازی و طناب کشی و هر رشته ۶ گروه به رقابت پرداختند که در پایان گروه های برتر انتخاب و معرفی شدند.
گفتنی است: معرفی کتاب، معرفی کانون و فعالیت های آن، اجرای بازی های کودکانه توسط مربیان کانون، اجرای موسیقی زنده و تجلیل از برگزیدگاه از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بودند.

یک روز شاد با همراهی کانون لرستان برای بچه ها ساخته شد

یک روز شاد با همراهی کانون لرستان برای بچه ها ساخته شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =