نمایشگاه «سفر آفتاب» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری به مناسبت عید غدیر و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان دو نمایشگاه در تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاه «سفر آفتاب» منتخبی از کتاب‌های کودک و نوجوان فارسی با موضوع عید غدیر به نمایش گذاشته می‌شود.

اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عبارتند از: «بعثت، غدیر، عاشورا، مهدی» نوشته محمدرضا حکیمی، «گنجینه غدیر» به قلم ادیبان و اندیشمندان و به کوشش سیده مهاجر، «خورشید غدیر» نوشته زین‌العابدین باکویی، «سفر آفتاب» نوشته مهدی وحیدی‌صدر، «نسیم غدیر» نوشته حسین اثنی‌عشری، «برکه آفتاب» اثر سید محمدصادق موسوی‌گرمارودی، «غدیر شناسی» به اهتمام محمد بیستونی و «روایت دریا» نوشته محمد محمدیان.

همچنین طبق روال ماه‌های گذشته نمایشگاه دیگری نیز در کتابخانه مرجع برقرار است که در این ماه نمایشگاهی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان (۱۸تیر) که همزمان با سال‌روز درگذشت مهدی آذریزدی است برگزار می‌شود.

نمایشگاه «سفر آفتاب» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

در این نمایشگاه نیز گزیده‌ای از کتاب‌های بزرگسال فارسی با این مضمون (منتخبی از آثار پیشگامان ادبیات کودک و نوجوان) در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا پایان تیر ۱۴۰۳ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

نمایشگاه «سفر آفتاب» در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =