امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خبرگزاری فارس در استان ایلام

به منظورگسترش برنامه ریزی و همکاری در برگزاری برنامه های مشترک و بهره‌گیری ازتوان وتخصص نیروهای انسانی و ظرفیت های فرهنگی و رسانه‌ای در امور مربوط به اجرای برنامه ها،نشست‌های خبری و آموزشی،بهره‌مندی از ظرفیت‌های مکانی،تفاهم نامه همکاری با خبرگزاری فارس درکانون استان ایلام به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، تفاهم نامه‌ای به منظور گسترش  برنامه ریزی و همکاری در برگزاری برنامه های مشترک و بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی و ظرفیت های فرهنگی رسانه‌ای در امور مربوط به اجرای برنامه ها، نشست‌های خبری و آموزشی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مکانی و افزایش بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های مشترک در راستای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان، با حضور فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری و اکبر یعقوبی، مسئول نمایندگی خبرگزاری فارس در استان ایلام به امضاء رسید.

رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه؛ این اتفاق را موجب توسعه همکاری‌های دو مجموعه دراجرای فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای دانست.

وی ادامه داد: هم افزایی و تعاملات سازمانی میان دستگاه های فرهنگی و خبرگزاری ها در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر طرفین و هم چنین بهره مندی از ظرفیت ‌های موجود، موجب رشد و بالندگی و تعالی و در نهایت پویایی و نشاط و ارتقای سطح بینش و دانش معرفتی در میان جامعه خواهد شد.

رستگار، بهره مندی مشترک و تعاملی از پتانسیل های موجود در دو مجموعه و توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای در سطح استان را از اهداف این تفاهم نامه دانست.

 در ادامه اکبر یعقوبی، مسئول نمایندگی خبرگزاری فارس در استان ایلام، ضمن ابراز خرسندی از انجام این تفاهم نامه، گفت: بی شک هم افزایی سازمانی و تشریک مساعی دو دستگاه با رعایت تعهدات مشترک موجب توسعه و تعالی فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در سطح جامعه خواهد شد.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل‌کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و مسئول نمایندگی خبرگزاری فارس در استان ایلام، به امضا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =