دوره‌های تربیت مربی و توانمندسازی معلمان پیش دبستانی در تبریز برگزار می‌شود

در جلسه مشترک مدیر کل کانون و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت مربی و توانمندسازی معلمان پیش دبستانی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دکتر اکبری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز ضمن دیدار و گفت و گو با مربیان در جلسه‌ای مشترک با مدیر کل کانون استان در خصوص افزایش همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر کرد.

استمرار برگزاری دوره‌های تربیت مربی و توانمندسازی معلمان پیش دبستانی که پیش از این با همکاری کانون و آموزش و پرورش در سال گذشته اجرا شده بود مورد تاکید قرار گرفت. ضمن آنکه مقرر شد تا در جلسه مشترک فرایند آغاز این دوره آموزشی از مرداد ماه سال جاری تعیین و اجرا شود.

برگزاری طرح ملی کانون مدرسه از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ و برنامه‌های مرتبط با ارتقای مهارت‌های سواد خواندن از دیگر موضوعات این جلسه بود.

دکتر اکبری همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید و با مربیان و کودکان و نوجوانان حاضر در کارگاه‌های ویژه تابستان گفتگو کرد. فاطمه زارع مربی مسئول مجتمع کانون تبریز نیز توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت‌های این مرکز فرهنگی هنری و برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در فصل تابستان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =