فراخوان خاطره‌نویسی «گذشته‌ها نگذشته» کانون اعلام شد

فراخوان خاطره‌نویسی «گذشته‌ها نگذشته» ویژه کارکنان و اعضای مستعد ادبی کانون به منظور تبادل تجربیات و بیان خاطرات تلخ و شیرین اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، فراخوان خاطره‌نویسی «گذشته‌ها نگذشته» ویژه کارکنان و اعضای مستعد ادبی کانون به منظور تبادل تجربیات و بیان خاطرات تلخ و شیرین اعلام شد.

مربی و رابط ادبی کانون با اعلام این خبر اظهار کرد: آثار افراد برای شرکت در این فراخوان باید ویژگی‌های خاطره‌نویسی چون نثر صمیمانه، زبان روان، برجستگی خاطره، واقع گرایی، عدم ابهام، پرداخت دقیق، ذکر زمان و مکان، شروع و پایان مناسب را داشته باشد.

معصومه کریمی افزود. آثار برگزیده در صورتی که تعدادشان به حد نصاب برسد پس از ویرایش نهایی توسط واحد آفرینش‌های ادبی استان همدان به نام همکار کانونی به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد: خاطره‌نویسی گونه‌ای ادبی است که توسط آن می‌توان به گذشته‌ها برگشت و اتفاقات خاص و تجربیات ناب را مرور کرد.

کریمی گفت: این خاطرات اگر ثبت شوند ماندگار خواهند شد، در غیر این صورت با گذر زمان قطعا فراموش می‌شوند. از همین روی واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان فراخوانی با عنوان «گذشته ها نگذشته» ترتیب داده که مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور ماه 1403 خواهد بود و اختتامیه آن در اسفندماه برگزار خواهد شد.

فراخوان خاطره‌نویسی «گذشته‌ها نگذشته» کانون اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =