کد خبر: 341530
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
بازدید 18
«اسب و سیب و بهار» احمدرضا احمدی بازنشر شد

داستان «اسب و سیب و بهار» به نویسندگی احمدرضا احمدی و تصویرگری راشین خیریه برای سومین ‌مرتبه بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر روایت مواجهه‌ یک اسب با سیب تنهایی است که در یک سیبستان زندگی می‌کند. این دو، دوستی‌ای را آغاز و به اجبار آن را ترک می‌کنند. این آشنایی و این جدایی و چالش‌های آن دستمایه نقل داستانی فلسفی شده است.

در بخشی از این داستان می‌خوانیم: «در سیبستان، اسب زیر درختی رسید که سیبی سرخ بر شاخه مانده بود. اسب، خیره به سیب بود. اسب با تنه به درخت سیب کوفت. سیب از شاخه‌ی درخت رها شد و به روی یال اسب افتاد. اسب دیگر تنها نبود. سیب دیگر تنها نبود.»

احمدی در آثار خود در کنار نگاه فلسفی، محیط زیست و توجه به آن را مد نظر قرار داده است. در این اثر نیز مخاطبان با ساختار طبیعت بومی ایران آشنا می‌شوند.

کتاب ۳۲ صفحه‌ای «اسب و سیب و بهار» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است. پیش‌تر نیز ۸هزار نسخه از این کتاب منتشر شده بود.

«اسب و سیب و بهار» احمدرضا احمدی بازنشر شد

مخاطبان این کتاب نوجوانان ۱۲ سال به بالا (نونگاه) هستند. آن‌ها می‌توانند این اثر را به قیمت ۷۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانیhttps://digikanoon.ir/  تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =