نشست یک روزه بازوان اجرایی کانون به پایان خود رسید

اولین گردهمایی کانون یاران مراکز استان با برگزاری کارگاه های آموزشی و مراسم اختتامیه به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، گردهمایی کانون یاران مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری کارگاه های آموزشی و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در کارگاه های آموزشی کانون یاران مبانی سواد رسانه ای و خبرنگاری را به صورت عملی و کاربردی زیر نظر صابر شاهی مدیر مرکز سواد رسانه ای سازمان فضای مجازی سراج آموزش دیدند و موفق شدند تا اولین گزارش مکتوب خود را پس از آموزش های لازم به ثبت برسانند.

در مراسم اختتامیه اولین گردهمایی کانون یاران مراکز استان آب سوران با تقدیر و تشکر از حضور فعال و پرشور کانون یاران گفت: اولین گردهمایی حضوری کانون یاران امروز با برنامه ریزی های انجام شده برگزار شد و حالا با انرژی و انگیزه ی بیشتر منتظر حضور فعالانه‌ ی شما در برنامه های کانون هستیم و امیدوارم شاهد اتفاقات بسیار خوبی با حضور شما کانون یاران در مراکز و مدارس باشیم.

آب سوران در پایان بیان کرد: از تمام همکارانم که از ماه ها قبل برای این گردهمایی تلاش کردند، تشکر می کنم و برای تمام کانون یاران آرزوی موفقیت دارم.

فلاح معاون فرهنگی کانون کشور نیز در آیین اختتامیه اولین نشست کانون یاران گفت: شما کانون یاران بخشی از آینده ی کانون را رقم خواهید زد و آینده ی درخشانی در انتظار شماست.

وی بیان کرد: به دل مدرسه بروید و کانون را معرفی کنید، ضمن اینکه شما کانون یاران در برنامه های مراکز مشارکت داشته باشید، فعال و پویا باشید و با تشکیل شوراها و مستند سازی درست، فعالیت هایتان را ثبت و ظبط کنید و با برنامه های کانون کشور همراه باشید تا با کمک هم آینده ی زیبایی را بسازیم.

در پایان این مراسم از تمام کانون یاران با اهدای هدایای فرهنگی و لوح تقدیر تجلیل شد و عکس یادگاری در اولین گردهمایی کانون یاران استان آذربایجان غربی پایان بخش این نشست یک روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =