نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» در کانون استان برگزار شد.

در این نشست، که با حضور همکاران ستاد و تعدادی از مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه زاهدان برگزار شد، محمدرضا سالاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به مسایل و شبهاتی که این روزها، توسط طرفداران کاندیداها، در فضای مجازی و رسانه در رابطه با انتخابات پیش رو مطرح است گفت: با توجه به نظرسازی‌هایی که صورت می‌گیرد، نیاز بود برای روشن‌سازی مباحث گوناگون انقلاب اسلامی در حوزه «تبیین»، حرکتی صورت بگیرد و بر همین مبنا این نشست برنامه ریزی شد.

در ادامه مدرس این نشست تبیینی، پس از اشاره به سابقه کانونی خویش، سخنان خود را با ذکر سخنی از شهید دستغیب آغاز کرد که در آن معلمان و مربیان را به واسطه نقشی که در تربیت و پرورش فرزندان دارند، پاکبانان مسیر و کلیدداران درهای بهشت خوانده‌اند و گفت: باید قدردان این موقعیت باشیم زیرا وظیفه سنگین و حساسی بر دوش همه ماست.

محمدرضا زاهدشیخی سپس به تشریح شرایط، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا حادثه پرواز ریاست جمهوری پرداخت و از شهید رئیسی به عنوان رییس جمهور خط مقاومت نام برد و ادامه داد: پس از آن اتفاق، دشمنان برنامه ریزی کردند که در چند نقطه از کشور تحرکاتی را آغاز کنند که با درایت رهبری انقلاب و اقتدار نیروهای انقلابی، هیچکدام از آنها فرصت آغاز هم پیدا نکرد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور فرهنگی، سپس، در خصوص سه قاعده حکمرانی جمهوری اسلامی گفت: در مبنای «معرفتی هستی شناسی وحدانی» ما باید بپذیریم که مخلوق خدا هستیم؛ در مبنای «معرفتی انسان شناختی وحدانی» باید بپذیریم که بنده خدا هستیم و در مبنای «سیر و سلوک اخلاقی و رفتاری مردم و مسئولان»، که مربوط به حوزه خدمت است نیازمند تبیین هستیم.

این مدرس دانشگاه «مناظرات» انتخاباتی را جلسه‌های تبیینی خواند و توصیه کرد که همه به دقت به این سخنان گوش کنند تا بتوانند با تحلیل خود به جمع‌بندی درستی برسند.

زاهدشیخی با بیان این جمله که «برای استمرار دولت شهید رئیسی نیازمند استقرار دولت شهید رئیسی هستیم»، گفت: برای انقلابی‌گری، که مطالبه مقام معظم رهبری است، نیازمند یک اندیشه انقلابی، در کنار عملکرد انقلابی و ماندن در عرصه انقلاب هستیم که این ویژگی‌ها در رئیس جمهور شهید وجود داشت.

وی در پایان گفت: باید معیارمان اسلام ناب و انقلاب باشد، نه شخص، تا حضور حداکثری ما، انتخاب اصلح را برای ما به ارمغان بیاورد.

نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =