حضور مدیر عامل کانون در جمع کودکان و نوجوانان شرکت کننده در جشن‌های عید غدیر

دکتر حامد علامتی مدیرعامل کانون با حضور در جمع کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی بزرگ خانوادگی عید غدیر در تبریز در فضای صمیمانه با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی راهپیمایی بزرگ و باشکوه خانوادگی عید غدیر با حضور گسترده و کم نظیر مردم تبریز همزمان با این عید فرخنده برگزار شد و طی آن ده‌ها برنامه‌ فرهنگی در فضای شاد و با نشاط به اجرا در آمد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی نیز همپای بسیاری از نهادها و سازمان‌های فرهنگی حضوری فعال و گسترده در این مراسم داشت و با اجرای فعالیت‌های متنوع و متعدد میزبان خانواده‌هایی بود که همراه با فرزندان خود در این مراسم شرکت داشتند.

دکتر حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با حضور در غرفه کانون ضمن بازدید از فعالیت‌ها و برنامه‌های به اجرا درآمده در فضایی صمیمی با تعدادی از کودکان و نوجوانان حاضر در این غرفه گفتگو کردند.

مدیر عامل کانون ضمن بازدید از برنامه‌های به اجرا درآمده با مربیان و همکاران استان نیز دیدار گفت و گو کردند و تلاش‌های آنان در اجرای این برنامه قدردانی نمودند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای حضور تاثیرگذار و فعال در این مراسم از هفته‌ها قبل با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز تدارک گسترده‌ای دیده بود و برنامه‌های پیش بینی شده نیز با استقبال خانواده‌ها همراه شد.

حضور تماشاخانه سیارکانون استان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله اجرای سرودهای ویژه عید غدیر در مدح مولای متقیان حضرت علی  (ع)  از جمله این برنامه‌ها بود.

دلنوشته‌های ادبی، رنگ آمیزی پرچم جمهوری اسلامی، نقاشی، کارت دستی، کارت پستال سازی و اجرای مسابقه ویژه عید غدیر از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

در این برنامه همچنین جوایز متعددی به کلیه شرکت کنندگان در برنامه‌های کانون نیز اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =