کانون پرورش فکری قم در جمع کودکان و نوجوانان غدیری حضور یافت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در مسیر شادپیمایی کیلومتری غدیر به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، ویژه برنامه بزرگ جشن غدیر در روز عید با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در مسیر شادپیمایی کیلومتری غدیر برگزار شد.

کانون پرورش فکری قم در جمع کودکان و نوجوانان غدیری حضور یافت

در این ویژه برنامه که در  بلوار پیامبر اعظم (حرم تا حرم)  و در مسیر مسجد مقدس جمکران برگزار شد و میزبان جمع کثیری از کودکان و نوجوانان غدیری  از قم و سایر زائرین حرم کریمه اهل بیت علیه السلام بود،  به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌، هنری از جمله اجرای مسابقه، همخوانی سرودهای انقلابی، جُنگ شاد کودکانه پرداخته شد. 

کانون پرورش فکری قم در جمع کودکان و نوجوانان غدیری حضور یافت

شهرزاد حدادپور سرپرست کانون پرورش فکری استان قم، با اعلام اینکه برنامه‌های اصولی‌ کودک و نوجوان در برنامه‌های ملی مذهبی باید بیش از پیش پررنگ شود گفت: دیگر وقت آن رسیده که تمام سازمان‌های فرهنگی کشور برای رشد و تعالی کودک و نوجوان دست در دست متولیان برنامه‌ریز و مربیان کاربلد و دلسوز کانون دهند تا این مناسبت‌ها بدون در نظر گرفتن این طیف عظیم کودک و نوجوان انجام نگیرد. وی خاطرنشان کرد: البته که همیشه کانون جلودار در امر خدمت رسانی فرهنگی در مناسبت‌های مختلف و پیش قدم در راه اعتلای شناخت هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در کشور است اما با مشارکت در سایر سازمان‌ها، حضور مربیان توانمند کانون می‌تواند نیاز کودک و نوجوان امروز را پاسخگو باشند. این ویژه برنامه که از ساعات اولیه‌ی شادپیمایی غدیر آغاز شده بود در حالی به کار خود پایان داد که تا پاسی از شب به خدمت‌رسانی فرهنگی به زائرین مشغول بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =