دومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه

دومین نشست رابطان رسانه کانون استان کرمانشاه، به صورت حضوری و مجازی، در راستای نوجوان‌محوری و تقویت رسانه در استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، دومین نشست رابطان رسانه کانون استان کرمانشاه، به صورت حضوری و مجازی، در راستای نوجوان‌محوری و تقویت رسانه در استان صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: حضور رابطان رسانه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، حرکتی‌است که با آن می‌توانیم اتفاقات و تحولات خوبی را رقم بزنیم و باید این ظرفیت را به‌کار گیریم تا به یک محیط نوجوان‌پسند که قابل دسترس نیز بوده و نوجوانان بتوانند در آن نقش‌آفرینی کنند، برسیم.

دومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه
وی افزود: شبکه‌سازی از نوجوانان با حضور فعال در اپلیکیشن‌های مختلف که سبب شود نوجوانان نقش خود را در قالب پویش عمومی به عهده‌بگیرند؛ امری‌است که باید به آن توجه داشته باشیم و برای ایجاد فضایی متناسب در این خصوص که رویدادها در آن اتفاق بیفتد بسترسازی نموده و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
زنجانی تصریح کرد: باید با بررسی جریان‌های رسانه‌ای، یک شبکه‌ی عمومی مختص به کانون داشته باشیم که بازخورد بهتری را نیز در پی داشته باشد؛ همچنین با نگاه تربیتی به مسائل، روند کار را پیش ببریم، چرا که تعارض در نظام تربیتی خطا است. در عین حال با استفاده از حضور مثبت و صحیح نوجوانان در فضای مجازی، سعی کنیم به مدلی دست‌ یابیم که از این ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف کانون بهره‌ی کافی را ببریم.

دومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه
مدیرکل کانون استان تاکید کرد: باید یک نهضت تولید محتوا و یک نهضت توضیع داشته محتوا داشته باشیم و باید ظرفیت‌های مختلف را ببینیم و محوری برای انتقال محتواها ایجاد نماییم و در واقع  با یک تلاش رسانه‌ای و پیگیری آن با حضور و محوریت نوجوانان کانون استان، زمینه‌ساز نقش‌آفرینی این عزیزان در این عرصه باشیم.
در ادامه مباحث مختلف در خصوص رسانه، شبکه‌سازی با ظرفیت نوجوانان، تولید محتوا، برنامه‌های ایام تابستان و... طرح شد و پس از ارائه‌ی پیشنهاد و ایده در این زمینه، با ارائه‌ی راه‌کار توسط مدیرکل کل کانون استان، بحث و تبادل نظر با نوجوانان، به صورت حضوری و مجازی انجام پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =