موفقیت کارشناس آموزش  کانون استان فارس در نخستین رویداد ایده‌پردازی کانون

آیین پایانی نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» صبح روز دوشنبه ۴ تیر با حضور مدیرعامل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان فارس، صبح روز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳، آیین پایانی نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر»،   با حضور مدیرعامل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با معرفی برگزیدگان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

در این آیین که در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل، کارشناسان و مربیان کانون و داوران حضور داشتند.


ایده «ترسیم پرتره(نیمرخ) نوجوان کانونی» از سوی اعظم ایزدی از استان فارس و با هدف شکل‌گیری هویت تازه برای نوجوانان در مراکز کانون، تأثیرات بلندمدت تربیت اعضای کنشگر، آموزش و تربیت مبتنی بر نیازسنجی دقیق و مخاطب‌شناسی برای فهم نیازهای مطالعاتی نوجوانان و تاثیر رسانه‌ها و فناوری در جهت دهی به سمت کانون و فعالیت‌های آن در این رویداد شایسته تقدیر شد.

 «ثامر» مرجعی برای تبادل دانش، تجربه و ایده‌های نو


گفتنی‌ست؛ فراخوان نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با هفته پژوهش منتشر شد؛ و بعد از انتشار فراخوان با بهره‌مندی از مشاوره داوران در نهایت ۱۰۶ ایده قابل طرح به ارزیابی اولیه رسید؛ که از این تعداد ۲۲ ایده به مرحله نیمه‌نهایی و ۷ ایده به مرحله نهایی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =