توجه کانون کرمانشاه به "خانواده‌محوری" در روز خانواده

در هشتمین نشست شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، موضوعات مختلفی طرح شد که فعالیت‌های "خانواده‌محور" در مراکز استان از مواردی بود که به آن توجه شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در هشتمین نشست شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، موضوعات مختلفی طرح شد که فعالیت‌های "خانواده‌محور" در مراکز استان از مواردی بود که به آن توجه شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با بررسی برنامه‌های اجرا شده گفت: خوشبختانه برنامه‌های اجرا شده در هفته‌ی گذشته توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه که از عملکرد مطلوبی برخوردار بود که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد و با همراهی، همدلی و همت مجموعه‌ی کانون استان محقق شد، نشست رابطان رسانه، افتتاحیه‌ی انجمن هوش مصنوعی در کانون با همکاری حلقه‌ی میانی موسسه‌ی ویرا، تجلیل از برگزیدگان بین‌المللی و... از این جمله بودند که بازخورد مثبتی نیز داشت.
وی افزود: نشست قصه‌گویی هم پر بار بود و گفتگوهای خوبی صورت گرفت، نگاه ما به قصه‌گویی باید به عنوان یک فرهنگ و فرآیند باشد نه یک رویداد موسمی و فرایند قصه‌گویی را در مراکز جدی بگیریم چرا که قصه‌گویی می‌تواند اثرگذاری بسیار خوبی در مخاطبان خود ایجاد نماید؛ همچنین همچون مرکز روانسر، پنجشنبه‌های قصه‌گویی در مراکز کانون استان، پر رنگ‌تر دیده شود.

توجه کانون کرمانشاه به "خانواده‌محوری" در روز خانواده
مدیر کل کانون استان تصریح کرد: روز خانواده نیز مناسبتی است که پیش رو داریم و ما باید با توجه به اصل خانواده‌محوری، فعالیت‌ها و برنامه‌های این روز را به شکل پرباری اجرا نماییم تا اعضا بتوانند در کنار خانواده‌ی خود با برنامه‌های کانون ارزش و اهمیت خانواده و در کنار هم بودن را بیشتر و ملموس‌تر دریابند و با اجرای برنامه‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی در خصوص این امر، اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشیم.
زنجانی تاکید کرد: استان کرمانشاه یکی از شلوغ‌ترین استان‌ها به جهت میزبانی زائران اربعین است که ما از هم‌اکنون باید به فکر باشیم و تمهیدات لازم را برای برنامه‌های این ایام بیاندیشیم تا بتوانیم همان‌طور که در سال‌های گذشته به اثبات رساندیم، امسال نیز نقش‌آفرینی ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به زائران اربعین ایفا نماییم.
در ادامه برنامه‌های هفته‌ی پیش روی کانون استان طرح شد و در مورد هر یک از آنها بحث و تبادل نظر انجام گرفت و در خصوص شیوه‌ی اجرای هر یک از آنها ابعاد مختلف سنجیده شد و بررسی‌های لازم به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =