دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به اوج برسد

امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، در سفر خود به استان لرستان دراداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حضور یافت و در جلسه شورای فرهنگی استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، در سفر خود به استان لرستان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور یافت و درجلسه شورای فرهنگی استان شرکت کرد و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ خرم آباد، مرکز علوم ونجوم و مرکز تخصصی تولید تئاتر کودک و نوجوان نیز بازدید و با مربیان به گفت وگو پرداخت.  
کمالوندی درجلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان ضمن قدردانی ازمدیرکل و همکاران به خاطر برپایی موکب های غدیر در خرم آباد و سایر شهرهای استان گفت: کانون برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می‌کند و با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی باعث رشد و پویایی این قشرآینده ساز می شود.

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به پرواز درآید


کمالوندی با اشاره به برنامه ریزی مراکز با توجه زیست بوم هرمنطقه افزود: هنرمندان شاخص زیادی در استان حضوردارند که باید در برنامه ریزی و اجرای برنامه های کانون پرورش فکری از این ظرفیت استفاده کنید.
کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت ها و گستره برنامه‌ها و نیروی انسانی توانمند در مراکز و دفتر استان عنوان داشت: با تعامل بیشتر با سایر دستگاه های اجرایی برنامه های متخصص کودکان ونوجوانان را با کیفیت بهتری می توان اجرا کرد.
وی به اجرای خلاقانه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز تاکید کرد و گفت: دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون پروازکند و به اوج برسد.
وی به سه سیاست اصلی سال ۱۴۰۳ را مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری اشاره کرد و اظهارداشت: نقش مربیان در اجرای این سیاست با کمک و حضور نوجوانان مهم و تاثیرگزار است.  
دربخش بعدی این جلسه رضا داوری با ابراز خرسندی ازحضور معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارشی ازعملکرد کانون استان لرستان در ۳ ماهه نخست امسال با بیان آمارارائه داد و اظهار داشت: در بخش های جذب عضو به خصوص اعضای نوجوان و امانت کتاب نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته ایم.  
وی گفت: به دنبال رفع مشکلات در مراکز کانون هستیم و انشاالله با کمک و همدلی همه مربیان دلسوز کانون، روز به روز شاهد شکوفایی کودکان ونوجوانان این سرزمین باشیم.
داوری به تلاش مربیان برای حضور بیشتر نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون تاکید کرد و عنوان داشت: فعالیت ها و کارگاه های مناسب سن نوجوان مانند: انیمیشن، برگزاری کارگاه ها و نشست های هنری و ادبی، کارگاه های تولید تئاتر، سرود و... در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: نگاه کانون استان به همکاری با حلقه های میانی و مجموعه های مردمی و استفاده از ظرفیت این مجموعه ها در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی، تعامل و همکاری کانون با این موسسه های مردم نهاد در آینده شاهد حرکت درمسیرهای خوبی برای کودکان ونوجوانان و تربیت فرزندان تراز انقلاب خواهیم بود.  
در بخش بعدی امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به همراه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان از مرکز علوم ونجوم، مرکز فرهنگی هنری شماره۲ خرم آباد و مرکز تخصصی تولید تئاترکودک ونوجوان بازدید و با مربیان به گفت وگو پرداختند و به سوالات و مشکلات مرکز و مربیان پاسخ دادند.

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به پرواز درآید

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به پرواز درآید

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به پرواز درآید


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =