شعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قم

کانون پرورش فکری استان قم، با شعار تابستونتو بساز، زنگ آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری را در استان طنین‌انداز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون قم، جشن تابستان به وقت کانون با شعار «تابستونتو بساز» در سالن همایش‌های مرکز شماره ۹ استان برگزار شد.

در این ویژه برنامه‌ی گرم تابستانی که با حضور گروه دردانه‌ها برگزار شد زنگ فعالیت‌های کانون در تابستان به صدا درآمد و کودکان و نوجوانان به همراه والدین‌شان با سر دادن شعار تابستونتو بساز این برنامه را آغاز کردند.

در ابتدای برنامه فریده گرامی مسئول مرکز شماره ۹ کانون استان با تشریح فعالیت‌های تابستانی مراکز گفت: برنامه‌های کانون استان در تابستان امسال به دو بخش صبح و عصر تقسیم شده که در نوبت صبح اعضای یکساله کانون که طبق روال همیشه روزهای زوج دخترها و روزهای فرد پسرها در مراکز حاضر می‌شوند که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ نوجوان‌ها و کودکان از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به فعالیت می‌پردازند.

گرامی فعالیت‌های صبح را اینگونه تشریح کرد: در پکیج روزانه‌ی کانون در شیفت صبح، یک معرفی کتاب به روش‌های مختلف مثل روخوانی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی، روان‌خوانی است که در کنار آن یک فعالیت فرهنگی مثل کاردستی، نمایش خلاق و ... و همچنین یک فعالیت هنری مثل نقاشی و سفال و باقی فعالیت‌های هنری قرار دارد.

مسئول مرکز شماره ۹، در مورد فعالیت‌های بخش عصر که از ساعت ۱۴ تا ۲۰ هر روز در مراکز دو شیفت کانون قم برپاست، گفت: کلاس‌های نقاشی ویژه، سفال، موسیقی،  چرتکه، رباتیک و باقی فعالیت‌های جذاب دیگر عصرهای مراکز دو شیفت برپاست و با حضور شما عزیزان تا پایان تابستان دایر است.

شعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قم

در این ویژه برنامه که با حضور شهرزاد حدادپور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و میرآقا معاون بهزیستی برگزار شد توانست با گروه دردانه‌ها و شخصیت عروسکی کانون استان قم، آق‌محسن و اجرای جُنگ شادی و برگزاری مسابقه‌ برای کودکان و والدین، لحظاتی شاد را برای مهمانان حاضر در سالن رقم بزنند.

شعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قم

شعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قمشعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قمشعار یک‌صدای تابستونتو بساز در کانون قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =