کد خبر: 341841
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
بازدید 8
برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان با محوریت معرفی فرد اصلح و مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، انتخابات در کشور ما یک رویداد بزرگ ملی است که دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای بوده و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بارها در سخنان و جلسات عمومی و خصوصی مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده است و در این میان آشنا کردن کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها مقوله‌ای است که در مراکز فرهنگی- هنری کانون مد نظر بوده و به گفته مدیرعامل کانون «نوجوانیِ کودکان و جوانیِ نوجوانان امروز را رییس جمهوری خواهد ساخت که با رای من و شما انتخاب می‌شود در فرصت باقی‌مانده، همه با هم برای آینده‌ای روشن». پس باید با توجه به شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح بهترین انتخاب را داشته باشیم.

مجتمع شهید مدنی همدان

ویژه برنامه "شکوه خدمت در مسیر دانایی"  کانون همدان به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور خدمت و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات خصوصا رأی اولی‌ها با حضور استاندار، مدیران کل استان و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون برگزار شد.

استاندار همدان در این برنامه بیان کرد: امروز به همت کانون پرورش فکری جشن رای اولی‌ها را در این مجتمع داریم که شما نوجوانان باید بدانید با رأی خود در سرنوشت جامعه سهیم بوده و آینده کشور را رقم ‌می‌زنید و بدانید رأی یک حقوق اجتماعی است.

علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: مردم باید آگاهانه پای صندوق رأی حضور یابند و بدون احساسات و بر مبنای عقلانیت و تصمیم درست رئیس جمهور خود را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی با اشاره به نقش مهم مجموعه کانون پرورش فکری در رشد، پویایی و تکامل سرمایه‌های انسانی کشور اضافه کرد: در دوران کودکی و نوجوانی شخصیت شکل گرفته و یکی از مراکزی که می‌تواند در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین اثر بگذارد کانون پرورش فکری است.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون همدان با اشاره به تجهیز و تعمیر و بازسازی مراکز فرهنگی- هنری در دوران خدمت رئیس جمهور شهید و مصوبات سفر ایشان به همدان به انتخابات پیش رو اشاره و خطاب به رأی‌اولی‌های حاضر در جلسه گفت: حضور شما در انتخابات به قدرت، امنیت و پیشرفت کشور کمک‌ خواهد کرد.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: شما باید در انتخابات با منطق و استدلال فردی انقلابی و اصلح را انتخاب کنید و شرکت شما در انتخابات و بررسی برای فرد اصلح قطعا شما را از نظر سیاسی رشد می‌دهد.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان فامنین

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین با هدف آگاه‌سازی و تببین اهمیت انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم در روز رای گیری، برنامه انتخابات نمادین جهت  انتخاب( کانون یار نمونه) با حضور ۳۰ نفر   از کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

در این برنامه ابتدا سه نفر از اعضایی که از طرف مسئول کانون به عنوان کانون یاران برگزیده انتخاب شده بودند به بیان فعالیت‌های خود پرداختند و در ادامه برنامه‌ها و پیشنهادات خود را جهت پویایی کانون  ارائه دادند و در پایان اعضا شرکت‌کننده در برنامه به  کانون یار اصلح  رأی داده و از دیدگاه خود، کانون یار اصلح را انتخاب کردند.

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در برنامه‌ای به معرفی شخصیت رئیس جمهور شهید و خدمات انجام شده توسط ایشان پرداخت و به بعد مردمی ایشان اشاره کرد و در ادامه از اعضا خواست که در مورد یک رئیس جمهور خوب با یگدیگر صحبت کرده و این موارد را به خانواده های خود منتقل کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر فیروزان

این مرکز به معرفی سید خدمت شهید رئیسی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و همراهانشان پرداخت. همچنین در مورد انتخابات پیش رو و لزوم شرکت در آن و تلاش برای ترغیب اطرافیان و والدین برای مشارکت در این گونه امور که ساخت آینده کودکان امروز را در پی دارد با اعضا صحبت شد.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان

این مرکز ویژه برنامه "نمیرد مرد میدان‌ها پشت میز" را به یاد شهدای خدمت و در راستای انتخابات برگزار کرد. این برنامه با حضور تعدادی از کانون یاران مرکز با هدف گرامی‌داشت یاد شهیدان خدمت و به یاد نامداران و معرفی شهید رئیسی و شهدای همراه ایشان، برگزار گردید و اعضا به یاد این عزیزان شمع روشن کردند و در کنار قاب عکس شهدا گل لاله گذاشتند. سپس مربی فرهنگی مرکز، به گفتگو با اعضا نوجوان درباره حق انتخاب، انتخابات و ضرورت انتخاب فرد اصلح و با ایمان پرداخت. در ادامه اعضا با موضوع من حق رای دارم، پس این فرصت را برای آبادی کشورم از دست نخواهم داد، به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شماره یک همدان، مرکز شیرین سو و شماره 4 همدان نیز محل اخذ رأی بوده و فضاسازی و آماده سازی آن توسط مربیان فرهنگی- هنری انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =