بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از کانون

مرکز شماره ۳ مشهد به عنوان مرکز فراگیر کانون استان بازگشایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمدمهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان در بازدید از مرکز ۳ مشهد به عنوان مرکز فراگیر کانون در استان با جواد روحانی رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی در خصوص تفاهم‌نامه همکاری بین دستگاهی گفتگو کرد.

بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از کانون

محمد مهدی حسین‌پور مدیر کل کانون استان با ابزار خرسندی از فرصت مهیا شده گفت: ایجاد فضایی برای برقراری عدالت آموزشی برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در کنار سایر همسالان، قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت. ایشان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده افزود: با توجه به مفاد مطرح شده در تفاهم‌نامه کانون استان با قدرت پای کار ایستاده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بتوانند اوقات فراغت خود را به نحو موثر و مفیدی پشت سر بگذارند و از نتایج آن بهره‌مند شوند.

بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از کانون

جواد روحانی رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان بیان کرد: بخش عظیمی از همکاری بین دستگاهی آغاز شده است و در این مرحله امیدواریم بتوانیم به نحو گسترده‌تری از ظرفیت کانون برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بهره ببریم. ایشان با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای این گروه از کودکان و نوجوانان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه کشف استعدادها و پرورش مهارت‌ها دارد قطعا فرصت مغتنمی را برای این گروه از کودکان مهیا می‌سازد تا آنها بتوانند مهارت‌های اجتماعی و فردی خود را توسعه دهند.

در خاتمه از فضای تجهیز شده برای واحد فراگیر کانون بازدید شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =