کد خبر: 341902
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
گفت‌وگوی مدیرکل کانون گلستان با اعضای نوجوان

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با جمعی از اعضای نوجوان در مرکز فرهنگی‌هنری دلند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در دیدار با اعضای نوجوان مرکز که با حضور مریم آریافر، کارشناس فرهنگی برگزار شد با طرح این سوال که خواسته‌های شما از مسوولان کانون چیست؟ پای صحبت اعضای نوجوان نشست و در رابطه با راه‌های جذب نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون با آن‌ها بحث و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون ضمن بااهمیت خواندن نقش نوجوانان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری و فرهنگ‌سازی و توجه به حقوق شهروندی، بر مشارکت اعضای نوجوان در برنامه‌های کانون تاکید نموده و بیان داشت: شما نوجوانان سرمایه‌های کانون هستید و شنیدن پیام و نقدهای شما می‌تواند چراغ راه کانون در مسیر خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان لحاظ شود.

وی همچنین در سخنان خود از اعضای نوجوان رای اولی خواست، در انتخابات حضور یابند.

اعضای نوجوان نیز ضمن تشکر از توجه مدیرکل و مربیان کانون به نظرات و پیشنهادهای نوجوانان از توجه به نیازهای امروزی به ویژه تجهیز کانون به وسایل آزمایشگاهی و علمی، ، برگزاری جشنواره‌های باشکوه به میزبانی شهرستان‌ها، صدور کارت کانون‌یاران، متناسب‌سازی فضای کانون با سن اعضای نوجوان و توجه به خواسته‌های آن‌ها در طراحی برنامه‌ها و فضاسازی مرکز به عنوان مهم‌ترین راه‌های جذب اعضای نوجوان نام برده و خواستار استمرار چنین نشست‌هایی شدند.

همچنین مدیرکل کانون در دیدار با مربیان مرکز علی‌آبادکتول، در خصوص راه‌اندازی باشگاه های  ۱۶ گانه، بررسی کارگاه‌های فصل تابستان، توجه به نظام نامه فصل تابستان و چگونگی تشکیل حسینیه کانون با آنان صحبت کرد.

گفت‌وگوی مدیرکل کانون گلستان با اعضای نوجوان

گفت‌وگوی مدیرکل کانون گلستان با اعضای نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =