کد خبر: 341915
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
بازدید 38
 بزرگداشت روز قلم در کانون پرورش فکری مرکز شماره ۷ اراک

همزمان با فرارسیدن روز قلم، نشست ادبی با حضور "کتایون آذرپی" نویسنده پیشکسوت و فر هیخته حوزه کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، همزمان با فرارسیدن روز قلم و گرامی‌داشت روز ادبیات کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری استان مرکزی نشست ادبی با حضور "کتایون آذرپی" نویسنده پیشکسوت و فرهیخته کانون در حوزه کودک برای اعضای ادبی شهر اراک در مرکز شماره ۷ اراک برگزار کرد.

نشست ادبی به مناسبت روز قلم ویژه اعضای ادبی مراکز شهر اراک با حضور مسلم احمدلو  معاون فرهنگی، فاطمه ظهیری کارشناس مسول واحد ادبی کانون پرورش فکری استان مرکزی ،ابراهیم نژاد کارشناس منابع طبیعی به همراه جمعی از مربیان و اعضای مراکز شهر اراک روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 بزرگداشت روز قلم در کانون پرورش فکری مرکز شماره ۷ اراک

با اجرای برنامه‌های مختلف ادبی در نشست ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی «روز قلم» روز ادبیات کودک و نوجوان از سوی نویسنده معرفی شد و اعضا به خوانش داستان ها و شعرهای خود پرداختند و آثار آنها با حضور نویسنده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست به مناسبت روز  آرش کمانگیر اعضا به خوانش کتاب آرش کمانگیر اثر سیاوش کسرایی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وشعر آرش کمانگیر پرداختند .

در این مراسم  با حضور  کارشناس منابع طبیعی کارت همیار منابع طبیعی به اعضا اهدا شد.

 بزرگداشت روز قلم در کانون پرورش فکری مرکز شماره ۷ اراک

در پایان این نشست اعضای ادبی با مهمانان جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و معاون فرهنگی کانون استان با اهدا لوح از "کتایون آذرپی" به پاس حضور تجلیل کرد.

 بزرگداشت روز قلم در کانون پرورش فکری مرکز شماره ۷ اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =