عضو ادبی کانون چهارمحال و بختیاری، نگین خاتم شد

نویسنده‌ی داستان "من پسر محمدم" از مرکز فرهنگی هنری کانون جونقان در بخش داستان کوتاه کودکان و نوجوانان در نهمین دوره‌ی جشنواره سراسری خاتم موفق به کسب رتبه‌ی دوم شد و چون نگین در خاتم درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، ستایش مهری از اعضای ادبی مرکز جونقان است و توانست با تلاش و سخت‌کوشی فراوان و تحت نظارت و راهنمایی مربی ادبی مرکز "معصومه گودرزی" در نهمین دوره از جشنواره خاتم رتبه‌ی دوم کشوری را کسب کند.
جشنواره‌ی خاتم، هرسال در دوبخش گسترده‌ی بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد که عضو ادبی مرکز فرهنگی هنری جونقان کانون چهارمحال و بختیاری در بخش نوجوانان این جشنواره موفق به کسب رتبه‌ی دوم در کشور شد

در آیین اختتامیه این جشنواره که روز ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در کتابخانه‌ی ملی و با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران برگزار گردید. اسامی رتبه‌های اول تا سوم نهمین دوره جشنواره خاتم از میان ۹۳۲ اثر رسیده به این دبیرخانه در بخش‌های؛ داستان بزرگسال، داستان کودک و نوجوان، داستان دانش آموزی، داستانک و طرح رمان، توسط داوران انتخاب و معرفی شد.
لازم به ذکر است هیات داوران، در پایان بیانیه‌ی خود،از معصومه مهری، کارشناس ادبی کانون چهارمحال و بختیاری، به خاطر کیفیت آثار ارسال شده از استان به این دبیرخانه به عنوان مربی نمونه در امر آموزش همراه با یک مربی دیگر از تهران تقدیر کردند.
گفتنی است؛ نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی خاتم در بخش‌های دانش‌آموزی و بزرگسال با موضوع‌های بازنمایی و بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم (ص)، نمایش تأثیر وجوه شخصیت پیامبر اکرم(ص) در زندگی نزدیکان، اصحاب و معاصران ایشان، آفرینش ابعاد و نحوه‌ی آشنایی و الفت با زندگی پیامبر در نظرگاه اشخاص و افراد دیگر در طول تاریخ تا دوران معاصر برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =