کد خبر: 341938
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
بازدید 18
مسؤول مرکز فرهنگی هنری سرخه معرفی شد

«یوسف پیوندی» در حکمی به‌عنوان مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در حکمی، «یوسف پیوندی» را به‌عنوان مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه منصوب و در آیینی ویژه، وی را معرفی کرد.

در این حکم خطاب به پیوندی آمده است: با عنایت به مصوبه کمیته مشترک ساماندهی نیروی انسانی اداره‌کل و ستاد و نیز تأیید کمیته سرمایه نیروی انسانی ستاد کشور و نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه» به شماره ۴۳-۱۲ منصوب می‌شوید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی، مدیرعامل محترم کانون و معاونان محترم ستاد، با تأکید بر شاخص‌های «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و تعامل سازنده با کلیه دوایر، در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تأکید کرده است: پیشبرد اهداف سازمانی با سه رویکرد «مخاطب‌محوری»، «مرکزمحوری» و «نوجوان‌محوری»، جذب و پایدارسازی اعضا، رشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی و میزان امانت کتاب و بسط و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مسؤولیت مورد انتظار است.

مزینانی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و اهتمام به ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف به‌ویژه در مناطق کمتربرخوردار شهرستان سرخه، جذب مشارکت‌های مردمی، تعامل گسترده با حلقه‌های میانی و مدیران شهرستانی، توجه به نظام‌نامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که پیوست این ابلاغ می‌باشد و اجرای جدی برنامه‌های مندرج در آن، جزو اولویت‌های شما در این مسؤولیت خواهد بود که لازم است به‌صورت ماهانه گزارش آن را به ستاد ارائه نمایید.

این حکم همچنین می‌افزاید: بنا به اهمیت خدمت‌رسانی به مناطق روستایی و محروم، مسؤولیت مرکز سیار روستایی سرخه نیز همچنان در اختیار شما خواهد بود و لازم است ۳ روز در هفته در شیفت مخالف مرکز، در روستاهای زیرپوشش حاضر شوید و گزارش خدمات ارائه‌شده را به ستاد استان ارائه نمایید.

مسؤول مرکز فرهنگی هنری سرخه معرفی شد

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =