کد خبر: 341950
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
شیفت سوم مرکز سه مشهد آغاز به کار کرد

شیفت سوم مرکز شماره سه مشهد با عنوان «سه‌شنبه‌های سینمایی کانون» شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با شروع فعالیت‌های تابستان و استقبال پر شور اعضاء و والدین از فعالیت‌های کانون، شیفت کاری سوم در مرکز شماره سه مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

سمیه سرگزی مسئول مرکز شماره سه مشهد با اعلام مطلب فوق گفت: از تاریخ ۱۲تیر ماه سه‌شنبه‌های سینمایی کانون در مرکز سه مشهد باهدف همراهی بیشتر خانواده‌ها با فرزندانشان و تحکیم بنیاد خانواده در ساعات فراغت از کار آغاز شد. سه‌شنبه‌های سینمایی فرصتی است تا خانواده‌ها در محیطی گرم و صمیمی ضمن حضور در مرکز کانون در کنار هم به تماشای فیلم و نقد و بررسی آن بپردازند.

سرگزی اعلام کرد: این فیلم‌ها شامل انیمیشن‌های برگزیده کانون هستند که در این سال‌ها جوایزی از جشنواره‌های متعدد دریافت نموده‌اند و تماشای آنها برای خانواده‌ها بسیار جذاب و اغلب خاطره برانگیز است. مسئول مرکز سه مشهد خاطر نشان کرد:بنا داریم در کنار فعالیت نمایش فیلم، کارگاه‌های فرزند پروری نیز ویژه والدین برگزار کنیم تا در دنیای امروز که والدین به دلیل مشغله بسیار زیاد و ناشناخته‌هایی که از دوران کودکی و نوجوانی برای آنها وجود دارد، بتوانند راه‌های درست ارتباط با فرزندشان را بیاموزند و راه‌حل مناسبی در مواجهه با تنش‌ها و دغدغه‌های فرزندانشان به کار بندند.

سرگزی ابراز امیدواری کرد: اجرای فعالیت‌های این چنینی فرصت مغتنمی است تا خانواده‌ها هر چه بیشتر به نقش مؤثر کانون در شناسایی و رشد استعدادها و توانایی‌های کودکان و نوجوانان پی ببرند و بتوانند از ظرفیت بسیار خوب مراکز کانون استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =