برنامه شعرخوانی عاشورایی و رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» برگزار می‌شود

آیین آغاز فعالیت‌های حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت آغاز ماه محرم و در آستانه‌ی روز شعر آیینی و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، نشست شعرخوانی شاعران کودک و نوجوان آیینی با حضور محمدرضا سنگری به عنوان سخنران و جواد حیدری مدیرعامل مجمع شاعران اهل بیت برگزار می‌شود.

همچنین هم‌زمان با برگزاری این برنامه مراسم رونمایی از مجموعه شعر عاشورایی «گل کم تحمل است» با حضور شاعرانی که آثارشان در کتاب فوق منتشر شده است برگزار خواهد شد.

این مجموعه مناسب گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) و شامل اشعار تعدادی از شاعران است که به کوشش مریم اسلامی و فاطمه ناظری جمع‌آوری شده است.

آیین آغاز فعالیت‌های حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» روز دوشنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود نجم‌الدین شریعتی اجرای این برنامه که مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری تدارک دیده است را برعهده دارد.

برنامه شعرخوانی عاشورایی و رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =