کد خبر: 341967
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
مسابقه کتابخوانی با موضوع منابع طبیعی

به مناسبت گرامیداشت روز قلم مسابقه کتابخوانی با موضوع منابع طبیعی با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان فرخشهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری، ۵۰  نفر از اعضای کانون فرخ شهر در ۱۴ تیر ۱۴۰۳، که به روز قلم نامگذاری شده است، این روز را جشن گرفتند و با خواندن مجله کودک و نوجوان، جنگل و مرتع، در مسابقه‌ی کتابخوانی شرکت کردند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری فرخشهر ضمن اعلام این خبر گفت: در این مسابقه که با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان فرخشهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد، اعضا با خواندن مجله کودک و نوجوان جنگل و مرتع به سوالات طراحی شده از متن پاسخ دادند.

لیلا جعفری گفت: معرفی و خوانش قصه‌هایی از درون مجله‌ی مذکور و صحبت کارشناس منابع طبیعی و اعضا در خصوص حفاظت از منابع طبیعی، کشیدن نقاشی با موضوع طبیعت و نوشتن احساس کودکان در مورد طبیعت اطراف، اجرای موسیقی زنده توسط هنرجویان کارگاه‌های موسیقی کانون از دیگر برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

جعفری، اهداف برگزاری این مسابقه را به این صورت عنوان کرد: گرامیداشت روز قلم، آشنایی و حفاظت اعضا از منابع طبیعی و آشنایی با چگونگی محافظت از منابع طبیعی و ... از اهداف برگزاری این مسابقه بود.

گفتنی‌است نود و پنج درصد از اعضای شرکت کننده در مسابقه با صد درصد پاسخ درست به سوالات، برندگان نهایی این مسابقه معرفی شدند و از طرف اداره منابع طبیعی جوایزی دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =