همه کارکنان کانون برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی تلاش کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فرهنگی کانون، تلاش همه کارکنان کانون را در جهت پیشبرد برنامه‌های فرهنگی ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، نشست شورای فرهنگی کانون استان با حضور مدیر کل، کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست به تشکیل ۲ شورای نوجوان و والدین اشاره کرد و افزود: مراکز فرهنگی هنری استان با تشکیل این ۲ شورا با هدف همفکری و هم افزایی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی، مذهبی و ادبی می توانند گام های موثری در راستای پیشرفت اهداف فرهنگی تربیتی بردارند.

سلیمان شهبازی بر لزوم هم فکری و هم افزایی همکاران تاکید کرد و گفت:  اگر بخواهیم روی کودکان و نوجوانان اثرگذاری خوبی صورت بگیرد نیاز به تغییر و تحول در فضاهای فیزیکی  شاداب‌سازی کانون احساس می شود که در همین راستا  تقویت مراکز  یکی از برنامه‌های پیش روست.

وی افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی در دستور کار کانون استان قرار دارد که در اولین گام طرح کانون و عشایر اجرا و این بسته‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان عشایر ارسال شد. 

در ادامه برنامه‌های  پیش روی کانون استان مطرح و در مورد هر یک از آنها بحث و تبادل نظر انجام گرفت و در خصوص شیوه‌ی اجرای هر یک از آنها ابعاد مختلف  بررسی‌های لازم به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =