لوح سپاس معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرادیان تقدیم شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهریز حضور یافت و از خدمات و حمایتهای وی از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه 14 تیر 1403، سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به نمایندگی از امین کمال‌وندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری و با همراه جمعی از معاونین و کارشناسان در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهریز حضور یافت و از خدمات و حمایتهای وی از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان تجلیل کرد.

 لوح سپاس معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرادیان تقدیم شد

متن لوح به شرح ذیل است؛

هنر فقط در پیچ و تاب اسلیمی خط و رنگ تبلور نمی‌شود، یا در کشمکش نور و سایه، گاهی زلالی دلی هنر می‌سازد

و رنگی ماندگار به جا می‌گذارد و نوری تا همیشه روشن

همراه گرامی جناب آقای علیرضا مرادیان معاون محترم برنامه‌ریزی و هماهنگی عمرانی فرماندهی مهریز

تقدیر و تشکر در برابر تلاشی که به نیت تقرب به خداوند متعال در رسیدن به کمال انجام می‌شود از عهده ما خارج و خداوند خود بهترین پاداش دهنده است.

با عنایت به تلاش‌ها و خدمات دلسوزانه و خداپسندانه حضرتعالی در خصوص اقدامات عمرانی مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهریز، حسب وظیفه انسانی و اسلامی بر اساس حدیث "لَم یَشکر المَخلوق لم یَشکُر الخالِق" مساعدت‌ها و حمایت‌هایتان را ارج نهاده، برایتان روزگاری پر از نور و رنگ‌های شاد آرزومندیم.

امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =