کد خبر: 342041
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
شورآفرینی مراکز کانون استان اردبیل برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

در راستای جلب مشارکت عمومی برای انتخاب چهاردهمین رئیس‌جمهور، فعالیت‌های مختلف فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مربیان مراکز کانون استان برای جلب مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت‌های مختلف فرهنگی را با حضور اعضا به اجرا درآوردند.

به همین منظور در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون شهرستان کوثر جهت آشنایی اعضا با اهمیت شرکت در انتخابات کارگاه بحث آزاد با موضوع «من با رأی خود آینده‌ام را می‌سازم» روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این فعالیت اعضا با مراحل رأی‌گیری آشنا شده و در مورد اینکه با شرکت در انتخابات در تصمیم‌گیری برای آینده خود نقش فعالی خواهند داشت بحث و گفت‌وگو کردند.

همچنین اعضا قول دادند که در ۱۵ تیرماه همراه با خانواده‌ی خود در شعب رأی‌گیری حاضر شوند.

گفتنی است از مربیان مراکز کانون شهرستان کوثر، اکرم راضی به‌عنوان نماینده فرماندار و فلور طاهونی به‌عنوان عضو شعبه در فرایند اخذ رأی در این شهرستان حضوری فعال داشتند.

شورآفرینی مراکز کانون استان اردبیل برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

هم‌زمان با برگزاری دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مربیان مرکز نمین با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئولیت‌های اجتماعی و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، ویژه‌برنامه «من رأی می‌دهم» را روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۳ اجرا کردند.

در این برنامه جمعی از اعضا و اولیا با موضوع اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات باهم بحث و گفتگو کردند.

زهرا فرج زاده مربی مسئول مرکز، حضور پرشعور مردم در عرصه انتخابات را حائز اهمیت دانست.

شورآفرینی مراکز کانون استان اردبیل برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

با نزدیک شدن به دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری مربیان مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل نیز با در نظر گرفتن این مهم، نشستی با حضور اعضای نوجوان و رأی اولی مرکز برگزار کرد.

در این نشست مربی مسئول مرکز، با تکیه بر فلسفه انتخابات، حضور در پای صندوق‌های رأی را وظیفه ملی هر یک از افراد جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه با تشریح و توضیح وظایف رئیس‌جمهور، از اعضا دعوت کرد تا با حضوری گسترده در آینده کشور خود سهیم باشند.

شایان‌ذکر است مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون اردبیل نیز از شعب اخذ رأی در انتخابات روز جمعه ۱۵ تیرماه در این شهر بود و مربیان مرکز نیز به عنوان عوامل اجرایی فعالیت کردند.

شورآفرینی مراکز کانون استان اردبیل برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

همچنین مرکز شماره‌ی چهار کانون اردبیل هم برای ترغیب اعضا برای مشارکت در انتخابات همراه با والدین خود، پویش عکاسی در همین مناسبت برگزار کرد.

گفتنی است برای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دور دوم، فعالیت های دیگری نیز در مراکز کانون دولت‌آباد، نیر و شماره سه اردبیل اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =