کد خبر: 341896
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
تبیین ضرورت شرکت در انتخابات در مرکز شماره یک کانون پارس‌آباد

طی نشستی با حضور جمعی از اولیا و اعضای رأی اولی، اهمیت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در آستانه‌ی برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در نشستی که پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد، جمعی از اولیا و اعضای رأی اولی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد با موضوع اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات به بحث و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست مربی مسئول مرکز، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات را در همه ابعاد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی حائز اهمیت دانسته و گفت: چشم جهانیان به انتخابات پیش رو دوخته شده است و لازم است برای نشان دادن ایرانی مقتدر و باشکوه، ضمن حضور خودمان در پای صندوق‌های رأی، از دیگران نیز بخواهیم در این رویداد شرکت کنند.

وی بابیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، اظهار کرد: یقینا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه موجب یاس دشمنان خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از حاضران به بیان نظرات خود پرداخته و بر مشارکت همه اقشار مردمی در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =