کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل در بازدید از مراکز فرهنگی هنری شعب اخذ رأی گفت: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳، کودکان و نوجوانان اردبیلی همپای والدین و بزرگ‌ترهای خود در پای صندوق‌های رأی حاضرشده و در انتخاب چهاردهمین رئیس‌جمهور کشور نقش‌آفرینی کردند.

کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند

وی از حضور شورآفرین رأی اولی‌های اردبیلی در این انتخابات خبر داده و اظهار داشت: همگام با اقشار مختلف مردمی، رأی اولی‌های عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل هم از نخستین ساعات شروع فرایند رأی‌گیری با حضور در شعب اخذ رأی در حماسه سازی این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت کردند.

کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند

فعالیت هشت مرکز فرهنگی هنری کانون استان به‌عنوان شعبه اخذ رأی

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: کانون استان اردبیل در همکاری با ستاد انتخابات استان تمهیدات و امکانات لازم را در هشت مرکز فرهنگی و هنری خود به‌عنوان شعب اخذ رأی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم ساخته بود که با مشخص شدن نتایج رأی‌گیری و برگزاری دور دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه، این همکاری تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در این هشت مرکز فرهنگی هنری شامل مراکز شماره‌ی ۲،۳ و ۴ اردبیل، مراکز شماره‌ ۱ و ۲ مشگین‌شهر و مراکز نیر، نمین و جعفرآباد، ۱۷ نفر از مربیان و کارکنان کانون در انجام فرایند اخذ رأی به‌عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

کودکان و نوجوانان اردبیلی مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند

اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی در راستای افزایش مشارکت مردمی

مدیرکل کانون استان با اشاره به مصادف شدن چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، بیان داشت: مربیان مراکز کانون استان در فعالیت‌های خود با اعضای کودک و نوجوان و کارگاه‌هایی که با حضور والدین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرده و برای تبیین اهمیت افزایش مشارکت مردمی و تداوم راه خدمتگزاری رئیس‌جمهور شهید برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را اجرا کردند.

وی برگزاری کارگاه‌های بحث آزاد با حضور نوجوانان و والدین، معرفی شخصیت، اجرای فعالیت‌هایی نظیر ساخت کاردستی پرچم با اعضای کودک و برگزاری انتخابات نمادین را ازجمله برنامه‌های اجراشده در مراکز کانون استان اردبیل عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =