عضویت در مراکز کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایگان شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از عضویت رایگان علاقه‌مندان به فعالیت در مراکز فرهنگی هنری کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان گفت: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تاریخ ۱۸ تیرماه به‌صورت رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان اصــلی ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار داشت: این تصمیم در راستای جلب توجه همگانی به ضرورت گرامیداشت این مناسبت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اتخاذ شده و کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان به عضویت می‌توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز ۲۳ گانه کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.irاقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: مراکز کانون استان در کنار کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی شهریه‌ای، خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های عمومی فرهنگی را به صورت رایگان برگزار می‌کند و متقاضیان می‌توانند پس از عضویت از این خدمات برخوردار شوند.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: ۱۸ تیرماه سالروز درگذشت مهدی آذریزدی، نویسنده‌ پرآوازه و خالق «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» است که به نام روز ادبیات کودکان و نوجوانان نام‌گذاری شده و در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =