تقدیر معاون فرهنگی کانون از مربیان و اعضای شرکت کننده کانون هرمزگان در جشنواره ملی خلاقیت های علمی و پژوهشی لکوکاپ ایران - مسقط

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون از مربیان و اعضای شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت های علمی و پژوهشی لکوکامپ ایران - مسقط قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، معاون فرهنگی کانون به جهت تلاش در تحقق رساندن اهداف متعالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هماهنگی و برنامه ریزی در شرکت اعضای کانون استان هرمزگان در جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی و پژوهشی لکوکاپ ایران- مسقط از مربیان فاطمه تقی زاده مسئول مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس، فاطمه جوادی مربی رباتیک، معصومه کهوری مربی چرتکه و یونس سیاحی مربی الکترونیک قدردانی کرد.

ایشان همچنین با اهدا لوح از اعضای شرکت کننده در این جشنواره با اشاره به تربیت و تعلیم صحیح و الگوی یک خانواده فرهنگی و پشتکار و تلاش مداوم اعضا، موفقیت اعضا را تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت کرد .

لازم به ذکر است در این جشنواره دو نفر از اعضا به نام های حسین شکری نیا و امیرعلی مهرابی مجوز ورود به مسابقات جهانی لکوکاپ مسقط را کسب نمودند.

لازم به ذکر است مسابقات جهانی در آذرماه در کشور عمان برگزار می گردد.

تقدیر معاون فرهنگی کانون از مربیان و اعضای شرکت کننده کانون هرمزگان در جشنواره ملی خلاقیت های علمی و پژوهشی لکوکاپ ایران - مسقط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =