عضو ۹ ساله کانون کرمانشاه از "سارا کوچولو و کرم ابریشم" می‌گوید

به بهانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، عضو ۹ ساله مرکز اسلام‌آباد غرب شماره ۳ از کتاب تازه منتشر شده‌ خود با نام "سارا کوچولو و کرم ابریشم" می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، به بهانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، عضو ۹ ساله مرکز اسلام‌آباد غرب شماره ۳ از کتاب تازه منتشر شده‌ خود با نام "سارا کوچولو و کرم ابریشم" می‌گوید.
به تازگی کتاب "سارا کوچولو و کرم ابریشم" به نویسندگی عسل میاور (پناه) عضو فعال مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب توسط انتشارات آون به چاپ رسیده است و به بهانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان این عضو خلاق از خود، کانون و کتابش می‌گوید.
عسل میاور عضو توانمند مرکز اسلام‌آباد غرب شماره ۳ در معرفی خود گفت: عسل میاور هستم و ۹ سال دارم و همه من را با اسم پناه صدا می‌زنند. آذر ماه ۱۳۹۳ در شهر اسلام آبادغرب به دنیا آمدم. از سن سه یا چهار سالگی نقاشی می‌کشیدم، پدر و مادرم هر دو نقاش هستند و وسایل نقاشی را آنها در اختیارم می‌گذاشتند که من هم علاقمند شدم.
وی نحوه‌ آشنایی با کانون را چنین شرح داد: پدرم (مسعود میاور) شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، از وقتی وارد کانون شدم با علاقه در برنامه‌های آن شرکت کردم و پادکست، مجری‌گری، بازیگری با عروسک، تولید و ساخت کلیپ در مورد کتاب و... را با کمک ایشان یاد گرفتم.
عسل میاور داستان‌نویسی را چنین آغاز کرد: داستان‌نویسی را زیر نظر آقای میثم رجبی مربی کارگاه داستان‌نویسی کانون کار می‌کنم و اولین داستانم توسط ایشان در هفته‌نامه عصر باختر چاپ شد.
 این عضو خلاق از کتابش می‌گوید: از میان داستان‌هایی که نوشتم «سارا کوچولو و کرم ابریشم» به‌عنوان کتاب چاپ شده است و مادرم (سارا شریفی) نقاشی این کتاب را کشیده است و تصویرسازی کرده است.
کتاب " سارا کوچولو و کرم ابریشم" برای رده سنی کودک هست و در مورد دختر کوچکی به اسم سارا می‌باشد که با کرم ابریشم در طبیعت دوست می شود، ولی در ادامه با رشد کرم ابریشم و تبدیل شدن آن به پروانه به علت تغییر شکل طبیعی آن، دوست خودش را گم می کند و به دنبال او می گردد... دلم می‌خواهد بچه‌ها کتاب من را بخوانند و از آن لذت ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =