کارگاه آموزشی منابع طبیعی، ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد

کانون در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری با منابع طبیعی و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی حفاظت از منابع طبیعی، کارگاه آموزشی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳، نخستین کارگاه آموزشی استفاده صحیح از منابع طبیعی باحضور علی کیان‌پور مسئول آموزش و ترویج منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی به همراهی سکینه قیصری کارشناس فرهنگی و نازیتا برزگر کارشناس آموزش و پژوهش کانون در مرکز یک یزد برگزار شد.

این کارگاه با هدف آموزش کودکان و نوجوانان با منابع طبیعی و بایدها و نبایدهای در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح از منابع طبیعی و محیط زیست اجرا شد تا هم جامعه امروز و هم نسلهای آینده بتوانند از دنیایی سرسبز و پاک برخوردار باشند.

 کارگاه آموزشی منابع طبیعی، ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد

کیان‌پور مواردی از جمله معنای واژه منابع طبیعی، منابع زیرزمینی، انواع آلودگی‌ها و اثرات مخرب آن بر روی انسانها و طبیعت و در مجموع موجودات روی زمین، روشهای قابل اجرا و ساده در حفظ و نگهداری این منابع را مطرح کرد و در مورد احیای مجدد منابع طبیعی با همفکری و مشارکت مردم و البته مهمتر از همه ایجاد فضای سبز با کاشت درخت برای پاکسازی و سلامت محیط برای اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک یزد سخن گفت و همچنین صحبتها و نظرات اعضا را نیز در این مورد جویا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =