کد خبر: 342220
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در ساری برگزار شد

گردهم‌آیی کودکان عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در ساری برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سوم محرم، که مزین به نام رقیه(س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) است با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)»؛ گردهم‌آیی کودکان عاشورایی با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که این برنامه در سالن اداره کل کانون مازندران در نیز اجرا شد.

این برنامه با هدف توسعه و تعمیق باور و ارزش‌های دینی در کودکان و نوجوانان به عنوان یک جریان‌های تربیتی برپا شده است  که به همت ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.

در این برنامه که  کودکان و عضو مراکز فرهنگی و هنری ساری میزبان و مجری آن بودند؛ برنامه‌های: نوحه خوانی و مدیحه سرایی، اپیزود خوانی از کتاب تشنه لبان، اجرای نقاشی روی شن، خواندن عهد نامه‌ی کودکان عاشورایی، نقالی، دکلمه خوانی و سرود اجرا شد که با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها همراه بود.  

نقش‌دهی آگاهانه و مسئولانه به نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌یاران، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی در این برنامه از اهداف محوری این گردهم‌آیی بوده است.

برای دیدن سایر تصاویر روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =