کودکان عاشورایی کانون لرستان درسوگ اباعبدالله الحسین(ع) گردهم آمدند

گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین (ع) » همزمان با سراسرکشور از سوی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان و مراکز فرهنگی هنری کانون در همه شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با ۱۹ تیرماه۱۴۰۳ مصادف با ۳ محرم ۱۴۴۶ گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین (ع) » از سوی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان، مراکز فرهنگی هنری خرم آباد با مشارکت و همکاری مسجدجوادالائمه خرم آباد و دیگر شهرستانهای استان همزمان با سراسرکشور برگزار شد.
رضاداوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) اظهارداشت: همزمان با سراسرکشور با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دستاوردهای قیام حسینی برای آینده‌سازان این گردهمایی ها با مشارکت کانون، مراکز فرهنگی هنری، مساجد و حسینیه های استان لرستان به اجرا درآمدند.
داوری گفت: با همکاری مسجد جواد الائمه خرم آباد، اداره کل کانون و مراکز فرهنگی هنری خرم آباد، کودکان ونوجوانان این شهرستان در ویژه برنامه «میهمانان کوچک امام حسین (ع) » گردهم آمدند.
وی افزود: دراین ویژه برنامه که اعضای همه مراکز کانون خرم آباد درآن حضور داشتند برنامه های مختلفی نظیر؛ نوحه سرایی توسط اعضا، معرفی وقایع، شعرخوانی، طبل زنی، معرفی شخصیت امام حسین(ع)، پخش نذری و... به اجرا درآمد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: همزمان با شهرستان خرم آباد، از طرف مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان در مراکز و مساجد و حسینیه ها با حضور کودکان ونوجوانان و خانواده ها گردهمایی کودکان و نوجوانان عاشورایی برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با یاد حسین تابستانت را بساز» در استان برگزار می‌شود، بیان داشت: تلاش ما بر این است که در دو ماه محرم و صفر که مصادف با ایام تابستان است برنامه‌های اوقات فراغت و تابستانه کودکان و نوجوانان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آنها با وقایع محرم، شخصیت امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا آشنا شوند.
گفتنی است: در پایان این ویژه برنامه ها عهدنامه کودکان عاشورایی توسط اعضا قرائت شد.

کودکان عاشورایی کانون لرستان درسوگ اباعبدالله الحسین(ع) گردهم آمدند

کودکان عاشورایی کانون لرستان درسوگ اباعبدالله الحسین(ع) گردهم آمدند

کودکان عاشورایی کانون لرستان درسوگ اباعبدالله الحسین(ع) گردهم آمدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =